Oferujemy doradztwo językowe i indywidualny coaching w tematyce:

  • Efektywna Obsługa klienta -  Horse Coaching - szkolenie obejmuje obszary umiejetności miękkich - mowa ciała w kontaktach interpersonalnych
  • Skuteczne przywództwo - Horse Coaching - szkolenie dedykowane dla menadżerów - mowa ciała w pracy menadżera
  • Coaching - Prezentacje i wystąpienia publiczne w języku angielskim ( przełamanie bariery psychologicznej, język spójny z mową ciała, materiały konferencyjne)
  • Stres- techniki radzenia sobie ze stresem i zapobiegania wypaleniu zawodowemu

  • Public Relations – współpraca przy analizie materiałów promocyjnych, strony internetowej, oraz przy przygotowaniu oficjalnych komunikatów oraz wspieranie rozwoju pracowników w zakresie działań PR

Sesje i szkolenia odbywają się stacjonarnie, w formule szkolenia zamkniętego ( zorganizowanego wyłącznie dla jednego zakładu pracy) lub otwartego (termin dostępny dla wszystkich chętnych). Lokalizacje : Zabrze, Katowice, Giwice. 

Plan i tematyka szkoleń otwartych:

  • Mowa ciała w komunikacji z Klientem – poprawa efektywności obsługi klienta” (opcja 1 lub 1+2),

  • Skuteczne przywództwo” (opcja 1+2)

  • Prezentacje i wystąpienia publiczne – mowa ciała” (opcja 1 lub 1+2).

  • Stres- techniki radzenia sobie ze stresem i zapobiegania wypaleniu zawodowemu” (warsztaty opcja 1)

I. Coaching językowy adresowany jest do osób, które znają język angielski w pewnym stopniu, lecz brak czasu lub osiągnięcie poziomu tzw. „zamrożonej kompetencji” nie pozwalają na dalszy rozwój mimo chęci i kolejnych prób. Takim osobom oferujemy indywidualne podejście – coaching- dostosowane do czasu i ich możliwości, aby osiągnąć maksimum skuteczności rozwoju językowego. Ceny sesji ustalane są indywidualnie dla każdej osoby i zależne są od poziomu językowego, intensywności spotkań, wyznaczonego celu i profilu coachingu. Sesje coachingowe trwają 90 -120 minut, profil i częstotliwość ustalane są w trakcie bezpłatnego spotkania wstępnego.

II. Coaching - prezentacje i wystapienia publiczne - to praca nad wewnetrznym rozwojem osób, które borykają się z obawą przed wystąpieniami publicznymi, zwłaszcza w języku angielskim. Coach koncentruje się w trakcie sesji na zlokalizowaniu genezy blokady. Cały program obejmuje prace nad swobodnym wysławianiem się, mową ciała, przygotowaniem materiału do wystąpień i przećwiczeniem mini prezentacji. Ćwiczenia językowe, autoanaliza, odgrywanie scenariuszy prezentacji, praca nad wyborem strategii dla uczestnika to kilka możliwości ćwiczeń w trakcie sesji, której program w pełni dostosowany jest do indywidualnych potrzeb uczestników. 

III. Horse Coaching to innowacyjna w Polsce metoda, (kolebką tej metody są Stany Zjednoczone, od lat 70 XX wieku) gdzie wykorzystuje się pomoc koni do pracy nad rozwojem umiejętności pracowników firm. Konie wskazują jakie informacje niewerbalne przekazujemy otoczeniu, a uczestnicy w trakcie warsztatów uczą sie jak moderować, kontrolować lub odczytywać niewerbalny przekaz w życiu zawodowym. 

Szkolenia dwuetapowe (opcja 1+2):

  •  „Mowa ciała w komunikacji z Klientem – poprawa efektywności obsługi klienta ”
  • Skuteczne przywództwo” 
  • Prezentacje i wystąpienia publiczne – mowa ciała” 

. Głównym tematem szkolenia praktycznego jest uświadomienie oraz praca nad samokontrolą gestów i postawy ciała (przekaz niewerbalny) poprzez kontakt z końmi, które dostarczają psychologicznej informacji zwrotnej. Warsztaty składają się z 2 części :  

  1. warsztat z trenerem biznesu, ukierunkowany na rozwój osobisty według zasady „poznaję-ćwiczę-stosuję” ze szczególnym uwzględnieniem technik autokontroli mowy ciała. Warsztaty odbywają się w sali konferencyjnej,

  2. warsztat z końmi pod okiem instruktora, oparty na obserwacjach, ćwiczeniach kontaktu, zabawach - grach oraz omówieniu reakcji. Warsztaty odbywają się w ośrodku jeździeckim. (Uwaga! : szkolenie nie obejmuje wsiadania na konia. Wszystkie zajęcia z końmi są przeprowadzane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa).

Trener w trakcie sesji współpracuje bezpośrednio z pracownikami firmy, doradzając i asystując w przygotowaniu określonych ćwiczeń lub wspomagając rozwój umiejętności, a tym samym wspiera rozwój osobisty pracownika. Celem jest rozwój osobisty - autoświadomość  i umiejętność samodoskonalenia w przyszłości, jak również nabycie umiejętności w określonym zakresie.  

 O szczegóły zapytaj przez formularz kontaktowy!